neděle 11. února 2018

Zasláno do nebe

Tati, ve všem jsi mě podporoval,
za to ti patří velké dík,
taky dostatečně buzeroval.. :D 
Nedivím se, bylo to třeba,
z tvé obavy, aby ze mě nevyrostl pobuda.

Má touha stát se házenkářkou,
stala se ti prioritou,
první trénink.. stál si tam, když přiběhla jsem k tobě,
se slzami v očích, že mi to prostě nejde.. :(

Objal si mě a dodal sebevědomí k tomu to nevzdát
a do celého světa se hrdě vydat.
Koukal si, jak s míčem rostu,
jak to občas nezvládám na svém postu.

Výměna házené za fotbal,
možná si toho trochu litoval,
přesto si mě u lajny povzbuzoval.

Nyní jsem zase u své druhé rodiny,
kde dáváme si kousnout svačiny.
Ano tati, jsem opět házenkářka,
snad ti tu naší prvoligovou hru nahrává nebeská páska.

Chybíš mi při pohledu na tribunu,
že si mi dodal té odvahy, navždy vděčná budu.
Na vozíku v nemocnici si se mnou blbnul,
naproti dveřím, kde jsi mi zesnul.

To, že jsi na mě pyšný už vím,
sice jsi mi to neřekl hlasem svým...
S mamkou o tobě mluvíme,
Katapulty ti do nebe zpíváme.

NIKDY TĚ NEZKLAMU, TVOJE JEDINÁ HOLČIČKA <3




Žádné komentáře:

Okomentovat