sobota 7. ledna 2017

Nenaplněná číše

Nenaplněná číše

Ty víš, že mám srdce ne kámen,
i to, že jsem z tebe blázen,
tak pojď se se mnou toulat tmou, 
můžeme číst z hvězd, které nikdy nezhasnou.


Tak pojď se se mnou ztratit,
provedu tě rájem,
vždyť ty víš, že mám o tebe zájem,
ale přesto mi nedovolíš zažehnout tu lásku,
na úkor tomu, že jsme ti dala to nejcennější.


Znám tě tak, jako nikdo jiný,
tvé orgasmy a vroucí rty,
to právě kvůli tobě mi srdce zběsile buší,
ale stále lásku nejsi schopen opětovati.


Není den, kdy na tebe nemyslím,
když se po té noci střetneme, hledíš do země,
přesto si vždy to tajemství,
očima povíme.


Každý čekal jiný konec,
že společně za ruku půjdeme,
tomu zlému světu čelit budeme,
ale ty jsi prostý zbabělec,
který mě nechal samotnou,
samotnou proti všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat